“speed job dating virtual” per als alumnes de gestió administrativa

Els alumnes de 1r de Gestió Administrativa han participat, en el marc de la xarxa Orienta FP, en un “speed job dating” virtual entre tres instituts: INS Premià de Mar, INS Badia del Vallès i INS Josep Brugulat.
Consisteix en un seguit d’entrevistes ràpides de feina en les quals els alumnes s’han de posar en el paper d’entrevistador (empresa) i entrevistat (candidats a l’oferta de feina).
Els alumnes treballen tot el que fa referència a les competències clau, competències professionals, socials i personals i també en les ocupacions associades al perfil professional del títol.
Mitjançant una oferta de feina que ells han creat, preparen un seguit de preguntes als candidats del lloc de treball. En el cas dels nostres alumnes, tres eren candidates a una oferta de feina d’IKEA i les altres tres eren les representants de l’empresa Charlotte, S.A.
Per les circumstàncies actuals, s’ha hagut de fer de manera virtual, tot esperant que el proper curs es pugui repetir l’experiència, però de manera presencial en un dels tres instituts.