Setmana de la ciència al Pla de l’Estany

La Claudia Fariña, la Mireia Juanola i la Sheyla Pérez de 3r d’ESO han estat les guanyadores de la marató fotogràfica organitzada en motiu de la XIV Setmana de la ciència del Pla de l’Estany sota el lema “Nanociència. El poder de les coses petites”.
El concurs estava obert a tots els alumnes de secundària de la comarca del Pla de l’Estany i cada grup havia de realitzar 10 fotografies representatives dels conceptes que es presentaven al llistat de les bases del concurs. Cada concepte de la llista tenia una puntuació segons la dificultat, curiositat o interès del tema que feia referència.
En aquesta ocasió, les fotografies havien de ser d’aplicacions de la nanociència a la vida quotidiana. Les alumnes guanyadores van obtenir la màxima puntuació al concurs. Dissabte passat es va fer l’entrega de premis al Museu Darder en l’acte de cloenda de la setmana de la ciència al Pla de l’Estany.
Felicitats noies per la feina feta!