Sant Jordi, al Brugulat

Malgrat totes les dificultats, hi ha tradicions que mai s’han de deixar perdre. El dia dels llibres i de les roses és de celebració obligatòria, siguin quines siguin les circumstàncies.
És per això, que Sant Jordi ha tret el nas pel Brugulat per complir amb el tradicional reconeixement als millors creadors d’històries de l’any.
Els microrelats són una forma de narració breu en la qual cal fer valer l’enginy i la creativitat. Tots els alumnes d’ESO han participat en el concurs anual de microrelats, tant en català, com en castellà i en anglès.
Els guanyadors en català o en castellà han estat: Oriol Cortina, de 1r D; Samu Domínguez, de 2n A; Paula Jordà, de 3r E, i Ikram Ezzaouia de 4t E. En la categoria de llengua anglesa, els guanyadors han estat: Mariam Issakel, de 1r B; Estel·la Vilà, de 2n A; Nicolau Juliol, de 3r E, i Ana Sofía Bustos, de 4t D.
Els haikus són una forma estròfica breu d’arrel japonesa. Els alumnes de batxillerat han concursat, en una única categoria per primer i per segon, elaborant creacions poètiques en aquesta forma. El guanyador en català i castellà ha estat Biel Riera de 1r de batxillerat C i, en llengua anglesa, la guanyadora ha estat la Jana Grabuleda, de 1r de batxillerat A.
Enhorabona a tots els participants!