Rotary Club Banyoles premia l’alumnat de cicles formatius del Brugulat

Un any més el Rotary Club Banyoles ha volgut reconèixer quatre alumnes dels cicles formatius del Brugulat per la seva constància, vocació i esforç envers els estudis, fent-los entrega d’un xec pel valor del cost de la matrícula i de les quotes per al curs vinent, finançant així els estudis dels cicles formatius de grau superior de tots els guanyadors.
Com en el darrer curs, aquesta iniciativa forma part del projecte impulsat pel Rotary “Forma’t professionalment” que s’ha anat desenvolupant al llarg de l’any i que ha permès que l’alumnat dels cicles formatius conegués de prop el teixit empresarial de la comarca, amb la visita d’empresaris al nostre centre, estrenyent així els lligams entre el món laboral i la formació acadèmica.
El projecte, que tindrà continuïtat l’any vinent, conclou amb el reconeixement per part del Rotary als alumnes Cristina Aparicio, Àlex Malagón, David Grabulosa i Núria Quintana que gaudiran de la matrícula pagada per a l’any vinent per als estudis de CFGS en Administració i Finances, el CFGS en Mecatrònica Industrial i el CFGM en Fusteria i Moblament, respectivament.

Enhorabona a tots ells!