Robòtica al segon cicle d’ESO

Els alumnes que han cursat l’optativa de tecnologia de 4t d’ESO s’han estat dissenyant, soldant, imprimint en 3D i programant el seu robot rastrejador de línies amb PICAXE. El treball de bona part del curs ha acabat amb una cursa que anomenem el ROBOLAT. Els companys que fan l’optativa d’informàtica els han filmat i editat el vídeo del procés i de la cursa. Un bon equip, un bon treball!
Per la seva banda, els alumnes de tercer que han fet l’optativa de robòtica amb Lego aquest segon semestre han acabat fent i programant robots de minisumo i altres projectes que podeu veure en el vídeo fent clic aquí.