Èxit en la participació a la Marató de problemes de matemàtiques 2017

Fitxer_000
L’alumne de 4t d’ESO, Martí Juanola, ha obtingut una menció especial en la convocatòria del concurs de problemes matemàtics “Marató de problemes 2017” per haver quedat en la vuitena posició a nivell de Catalunya.
Aquesta activitat consisteix en resoldre, per via telemàtica i de manera individual, un total de 16 problemes que es proposen quinzenalment i està adreçada a alumnes de 3r i 4t d’ESO. Si voleu més informació de les característiques d’aquest concurs feu clic aquí.
En aquest mateix concurs, l’Arnau Padrés, també de 4t d’ESO, ha quedat en la dissetena posició.
Moltes felicitats nois!