Projecte TONI d’Emprenedoria

Aquest dimarts 18 de febrer tots els alumnes de l’optativa d’Emprenedoria de 4t d’ESO es van reunir a l’auditori de Banyoles amb alumnes d’altres centres docents per posar en comú les diverses propostes pel projecte TONI.
Per tal de presentar els nostres projectes, vam fer unes maquetes on plantejàvem la futura biblioteca, el nou ús de les pesqueres, un nou espai d’oci pel jovent, un espai residencial per als avis i el disseny d’un ceptrot.
Amb la col·laboració de l’Ajuntament i de moltes altres entitats vam compartir idees que esperem que arribin a bon port.