Projecte òpera Puges o Baixes de Paco Viciana

El passat dijous dia 15 de desembre els alumnes de Primer del Batxillerat d’Arts Escèniques varen poder gaudir de la presència del compositor Paco Viciana. Aquests alumnes estan fent una petita col·laboració amb el compositor amb la seva òpera ” Puges o baixes” el resultat final de la qual haurà de ser una revista amb impressions, explicacions, anècdotes, dificultats… de l’obra.
Paco Viciana defineix Puges o baixes com un divertiment centrat en les diferents relacions humanes que es poden produir a l’interior d’un ascensor on la vida transcorre amb constant canvi, canvi que també experimenten els personatges.
El compositor ens va parlar del seu procés de creació d’aquesta òpera, de la producció, l’escenografia, el càsting,… així com altres temes molt interessants al voltant del món de l’òpera. Tot un privilegi de poder-lo tenir al nostre costat.