Presentació dels projectes de CFGS d’Administració i Finances

L’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances va presentar dilluns passat els seus projectes finals per videoconferència.

Es tracta d’un moment significatiu del curs en què els alumnes s’hi juguen una nota imprescindible per demostrar els coneixements adquirits al llarg del procés formatiu i acreditar el títol de tècnics de grau superior.
Enguany els diferents grups han presentat projectes força interessants, alguns relacionats amb l’alimentació, com ara una pàgina web per comercialitzar productes de la terra a persones que viuen a l’estranger i una altra dedicada al servei de productes a domicili. També ens han presentat una empresa d’organització i decoració d’esdeveniments per a cultures diverses i una altra dedicada a dissenyar tatuatges temporals fets amb henna natural i a la venda de decoració de dibuixos àrabs fets amb pintura acrílica.
Enhorabona als nous titulats!