Premis per a alumnes cracks!

Aquest dimecres 22 de març dues alumnes de l’INS Josep Brugulat, Laura Llandrich i Clàudia Rovira van participar a l’onzena edició del Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) de la UDG, que premia els millors treballs de recerca de batxillerat de la província en diverses categories. Ambdues van ser de les 25 seleccionades per defensar els seus treballs de recerca: Pells atòpiques: elaboració remei natural per al seu tractament (Llandrich, L.) i Balla’m un llibre. Representació ballada de la novel·la d’Anna Frank (Rovira, C.) davant d’un tribunal d’experts.

Després d’una llarga deliberació, Clàudia Rovira va ser guardonada amb el Premi d’Emprenedoria. El tribunal va destacar la rigorositat en la recerca, la creativitat, l’originalitat i la bellesa escènica de l’espectacle tot fent esment i posant en valor les arts escèniques i, més concretament, la dansa contemporània.
Clàudia Rovira va ser guardonada amb el Premi d’Emprenedoria