Bon resultat dels alumnes de 3r d’ESO flex+ al Picalletres

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El dimarts 6 octubre, els alumnes de 3r ESO del grup Flex+ han participat al programa Picalletres de la Televisió de Girona, programa que consisteix a posar a prova els coneixements de català dels nostres alumnes (lletrejant, buscant el barbarisme intrús, endevinant la definició correcta per una paraula que els és desconeguda…)
L’experiència ha estat més que satisfactòria, ja que els concursants del grup B (Mercè Vilà, Helena Castellà i Toni Ros) han aconseguit un boníssim resultat: 605 punts, que els ha permès classificar-se, de moment, en primera posició de tots els instituts de les comarques gironines. Val a dir que els altres alumnes que formaven el grup A (Lluc Serramitjana, Mariona Navarro i Aniol Funtané) no han tingut un resultat tan bo, però amb gaudit també al màxim de l’experiència. Demà dimecres sabrem si els alumnes estan classificats per passar a la semifinal de dijous. I esperem que així sigui, i puguin tornar a repetir aquesta vivència tan emocionant per ells.