Participem al concurs d’infografies sobre economia

Els alumnes de 4t d’ESO d’economia han participat en el concurs d’infografies en el marc del programa EFEC, que té com a principal objectiu potenciar l’educació financera, la iniciativa i l’esperit emprenedor dels alumnes que hi participin, impulsant la creativitat, la innovació i el disseny en l’àmbit de l’educació financera.
La infografia d’en Marc Riera Castellà ha estat seleccionada entre els alumnes de la classe per a representar a l’institut.
L’EFEC (Educació financera en les escoles de Catalunya) creat per IEF (Institut d’estudis financers) és conseqüència del projecte EFEP de la Comissió Europea.
Una infografia és una eina per transmetre la informació de manera gràfica, que obliga a sintetitzar i organitzar la informació d’una manera lògica i estètica