Participació a La ruta de l’art, de Castelló d’Empúries

Un any més, els alumnes del batxillerat plàstic han participat a La ruta de l’art de Castelló d’Empúries. Concretament, han col·locat una instal·lació artística al rentador.
Primer de tot, els alumnes de 1r van crear unes cianotípies en paper i unes altres, en coixineres de fotografies antigues de dones rentant. Aquestes les van estendre al voltant del rentador. I al centre, dins de l’aigua, van col·locar les piles de roba que havien creat els alumnes de 2n de batxillerat, juntament amb uns miralls antics on havíem transcrit dades objectives entorn a la la fabricació de roba al continent asiàtic.

“Rentar, cantar, guardar, callar i cuidar…” era el títol de la peça que pretenia dialogar amb l’entorn i alhora retre un homenatge a totes les dones que ens cuiden i reflexionar sobre la producció i el consum que fem de la roba actualment.