Participació a la Mostra de Teatre de les comarques gironines

Grup teatre_La classe_2017_opt
Aquesta setmana, l’institut Josep Brugulat participarà a la Mostra de Teatre de les comarques gironines, que es farà a Blanes i que aplegarà unes 450 persones entre alumnes i professors. Enguany se celebra la 24a edició i el nostre centre hi ha participat en els darrers 3 cursos, coincidint amb un impuls de les Arts escèniques. Els alumnes que oferiran la seva representació són els de 4t d’ESO que cursen l’optativa d’Arts escèniques. És la segona obra que portaran als escenaris durant el curs 2016-2017. L’obra es titula “LA CLASSE” i la seva estrena es farà al Teatre Municipal de Banyoles el dijous 25 de maig a les 20’30h.
No us la perdeu!! Al diari ARA podreu llegir la notícia sobre la Mostra de teatre.