Concert de Primavera17

Un any més hem portat a terme el Concert de Primavera amb els nostres alumnes d’ESO amb l’Auditori de l’Ateneu de Banyoles ple. I un any més agraïm la feina feta a tots els alumnes que amb esforç, voluntat i dedicació han fet possible un nou concert, enguany amb un rerefons social per reflexionar sobre la situació dels refugiats (amb els alumnes de primer amb la UAP i amb els de segon amb el projecte que han fet entre tots els professors) i també la voluntat de recollir diners amb l’objectiu de col·laborar en la campanya “#paralosvalientes” de l’Hospital De Sant Joan de Déu. S’han recollit més de 450 euros entre les dues sessions! Les professores de música ens sentim orgulloses de tots els nostres alumnes que amb ganes i entusiasme han portat a terme una bona feina a sobre l’escenari, feina que és fruit de mesos de dedicació i il·lusió. Moltes gràcies també al suport rebut per part de totes les famílies que feu possible que els vostres fills realitzin activitats que els aporten un gran aprenentatge i que els educa en molts aspectes.