Moltes gràcies!

Des del Brugulat volem donar les gràcies a les 57 persones que van venir a donar sang a la jornada de donació del 26 d’abril a l’institut. La donació de sang és una de les maneres més senzilles i importants de contribuir a la salut de la nostra societat, és vital per ajudar a salvar vides i per mantenir adequats els nivells de sang a les institucions sanitàries. Moltes gràcies per venir i donar, i moltes gràcies al Banc de Sang i a l’alumnat participant per fer-ho possible!

VAquest projecte va començar el mes de desembre quan des del Banc de Sang i Teixits ens van oferir una formació a l’alumnat de Biomedicina i Projectes Artístics de primer de batxillerat sobre la sang, la donació i les característiques de les campanyes de difusió. A partir d’aquí, l’alumnat de Projectes Artístics va treballar en el cartell, i l’alumnat de Biomedicina va treballar tots els continguts relacionats amb la sang i la donació, amb l’objectiu també de preparar una bona difusió a tot l’alumnat, professorat i famílies del centre.
Finalment, el dia 26 d’abril amb una unitat del Banc de Sang i Teixits vam tirar endavant la jornada de donació al gimnàs de l’institut, juntament amb l’alumnat de Biomedicina i Projectes Artístics i fins i tot, algun alumne/a de biologia de 2n de batxillerat que va venir a donar un cop de mà.
Moltes gràcies a totes les persones que van fer que la jornada fos un èxit!