Lliurament de premis del concurs Pi-Relats

El passat 14 de març era el dia Pi (3/14) i per celebrar-lo, aquest any, el departament de matemàtiques va organitzar un concurs de Pi-relats obert a tota la comunitat educativa del centre. Un Pi-relat és un microrelat d’un màxim de 20 paraules de manera que el número de lletres de cada paraula coincideixi amb la xifra que li correspon del número pi. Es van presentar un total de 88 pi-relats, 23 dels quals per part del professorat. El jurat format per l’Albert Pons, un exprofessor de llengua catalana de l’Institut, i el departament de matemàtiques ho va tenir molt difícil per decidir els premis a causa de l’alta qualitat dels relats presentats.
Per cert, els premiats ho han pogut celebrar d’una manera molt dolça ja que el primer premi ha estat un “pie”!
Des d’aquí volem agrair la bona acollida que ha tingut la proposta i us animem a participar en una propera convocatòria!
La relació de premiats ha estat:

Premi

Guanyador/a

Llegeix el seu PI-Relat

1r premi (alumnat)
Albert Casals Frago (1r ESO B)
2n premi (alumnat)
Mireia Juanola Ametller (2n ESO A)
3r premi (alumnat)
Dana Tudor