Lliurament de certificats B2 de l’EOI

Des de fa uns anys, el nostre institut, juntament amb l’EOI de Banyoles, participa en el Programa de Certificació de Llengües Estrangeres del Departament d’Educació.
Aquest dimecres 31 de maig l’alumnat del nostre centre va participar a la celebració del lliurament dels certificats de B2 d’anglès.

Això permet que l’alumnat que participa en aquest programa acabi els seus estudis al Brugulat amb un títol oficial d’idiomes i surtin encara més ben preparats pel món laboral.
Volem felicitar en Lluc Corbalan (2n de Gestió Administrativa), l’Iker Labao (1r d’Administració i Finances), l’Aina Pujolar (2n de batxillerat C) i en Martí Jacquet (2n de batxillerat A) per haver-se obtingut el títol de B2 d’anglès. Enhorabona a tots plegats! GOOD JOB!
També volem agrair a la Iolanda i a en Joan de l’EOI Banyoles per l’acte de celebració que van preparar, per la seva atenció i tracte perquè ens van fer sentir com a casa.