L’alumnat dels cicles formatius de grau mitjà s’orienten cap a Europa

L’alumnat de 2n curs dels cicles formatius de grau mitjà de gestió administrativa, instal·lació i moblament i manteniment electromecànic ha assistit aquest divendres a la xerrada Joves actius a la UE, impartida per l’advocat Joaquim Millan, director d’Eurolocal i secretari general del Consell Català del Moviment Europeu. Aquesta formació, emmarcada dins del pla d’orientació professional i tutoria, suposa despertar en l’alumnat dels cicles formatius la motivació d’enriquir el seu currículum vitae per continuar formant-se en algun dels països de la Unió Europea, així com evidenciar la necessitat d’adquirir un bon coneixement en llengua anglesa per tal de fer-ho possible.
Ha estat una activitat molt profitosa per a l’alumnat per tal de conèixer, a més, altres recursos, com ara el currículum Europass o la xarxa Eures que faciliten la mobilitat del jovent pel continent. Aquest taller organitzat gràcies a la guia de recursos educatius i coordinada i finançada pel Servei d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles complementa la formació transversal que rep l’alumnat dels cicles formatius per tal de completar el seu perfil acadèmic i professional.