L’alumnat de 4t d’ESO finalitza el procés orientador

Aquest 2 i 3 de maig passats l’alumnat de 4t d’ESO va culminar el projecte d’orientació. Aquest és un projecte que pretén concloure tot el treball que s’ha anat fent durant els cursos de 3r i 4t en relació a l’orientació acadèmica. Els alumnes han creat un portafolis on hi consten reflexions i activitats a partir de la pregunta: I després de l’ESO, què? Hi ha activitats relacionades amb les intel·ligències múltiples, l’autoconeixement, el món laboral i el món de la formació professional o universitari. És una època de presa de decisions i cal que els alumnes estiguin acompanyats per poder fer una tria conscient, reflexionada i coherent.
El projecte va culminar amb la Jornada d’Orientació que va consistir en l’assistència a taules rodones escollides prèviament. En aquest espai els alumnes van poder conversar, preguntar i escoltar les impressions d’exalumnes del Brugulat que ara cursen estudis postobligatoris de batxillerat o cicles formatius.
Agraint la col·laboració de tots aquells que hi van col·laborar, esperem que els alumnes trobin la millor orientació cap al seu futur que, ara sí, comença a ser immediat.