L’alumnat de 1r d’ESO visita el Cosmocaixa (Barcelona)

L’alumnat de 1r d’ESO del Brugulat ha visitat aquest dimecres 23 d’octubre el Cosmocaixa de Barcelona en el marc del Projecte Interdisciplinar “Experimenta la prehistòria”
en el qual es treballen conjuntament continguts de les matèries d’experimentals, socials i educació visual i plàstica.
Hem realitzat una visita guiada a la Sala Univers on hem descobert el seu origen, les lleis que el governen així com l’aparició de la vida, el coneixement i la seva evolució.
L’experiència ha estat un èxit. Tots hem gaudit de la ciència amb la visita al museu on també hem pogut descobrir el bosc inundat i el mur geològic així com resseguir les exposicions Miralls, dins i fora de la realitat i Sabres i mastodonts  sobre la fauna del miocè.