Hem participat a la prova cangur de matemàtiques

El dijous 15 de març, gairebé 100 alumnes dels diferents cursos d’ESO i de Batxillerat han participat a la prova Cangur de matemàtiques. Aquest curs, per primera vegada, hem convidat a fer les proves Cangur amb nosaltres als alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles La Vall del Terri i Alzina Reclamadora.
Hem omplert el gimnàs del nostre centre amb més de 150 nois i noies disposats a resoldre problemes de matemàtiques de dificultat creixent!
A més, no es permet l’ús de calculadores, ni de telèfons mòbils ni cap altre aparell electrònic la qual cosa incrementa el grau de dificultat. L’experiència ha estat valorada molt positivament per tothom i sabem que els nens i nenes de les escoles l’han trobat tant motivadora que estan disposats a repetir-la el curs vinent!
Si voleu més informació de la prova i dels diferents tipus de problemes que es plantegen, cliqueu al següent enllaç Cangur. Després de l’esforç i la concentració ho hem celebrat amb un merescut esmorzar al bar del nostre centre. Tots els professors del departament de matemàtiques volem felicitar els nois i noies que han acceptat el repte de participar i gaudir fent matemàtiques! També volem agrair la col·laboració del professorat del centre, del personal no docent, de l’equip directiu i de l’empresa Haribo.