Gravem a Ràdio Banyoles!

Els alumnes de l’optativa d’Escoles Verdes de 1r d’ESO de l’institut, el dimecres 22 de novembre vam anar Ràdio Banyoles.
Primerament, l’Esteve Codony ens va ensenyar les instal·lacions i ens va explicar com funciona Ràdio Banyoles, quins tipus de programes emet…, després vam començar la tasca que anàvem a desenvolupar: gravar unes falques per a divulgar una campanya de recollida de residus que hem organitzat entre tots

Aquesta activitat s’emmarca en un projecte que hem estat treballant sobre la problemàtica dels plàstics i de l’acumulació de residus tant a nivell mundial com a nivell local. Com a tancament del projecte, hem organitzat una campanya de recollida de brossa multitudinària per l’entorn de l’institut. La campanya es realitzarà el dia 6 de desembre de 2023 de 10h a 13h a l’entrada de l’Institut Brugulat.
Per tal de divulgar la campanya de recollida, a més de les falques de ràdio, hem preparat altres materials: un text informatiu, un vídeo i un pòster.
L’experiència a Ràdio Banyoles va ser molt positiva i enriquidora. Part de l’alumnat exhibeix una veu i expressió pròpies de locutors i locutores de ràdio impressionants!
Moltes gràcies a Ràdio Banyoles per les vivències!
Alumnes de l’optativa d’Escoles Verdes de 1r d’ESO – Institut Brugulat