Festa de graduació dels alumnes de 4t d’ESO

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El dimarts 21 de juny, últim dia del curs, vam acomiadar com és habitual els alumnes de 4t ESO amb una festa de graduació. A la festa hi va haver de tot. Vam començar amb un concurs de triples i vam trencar unes “pinyates”, llavors hi va haver temps per mirar un reculls de fotos de tots els cursos passats a l’institut i el vídeo del viatge. Vam continuar la festa amb actuacions musicals, màgia, contorsionisme, espectacle de circ i balls, tot preparat pels mateixos alumnes. I al final hi va haver el discurs de comiat de la directora, repartiment d’orles i vam tirar els birrets enlaire.
Una nova bona promoció que s’acaba i que trobarem a faltar.
L’equip docent us desitja un bon estiu i que tingueu molta sort.