Inauguració d’una exposició sobre el cos humà a càrrec dels alumnes d’ESO i Batxillerat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Aquest final de curs, els professors de dibuix hem organitzat una exposició amb treballs dels alumnes del centre a la sala d’exposicions “el Tint” de l’Ajuntament. El tema dels treballs plàstics que hi presentem és el cos humà. Hi ha treballs de tots els cursos d’ESO i batxillerat i, d’una manera o altra, gairebé tothom hi és present (recordeu aquelles fotos de cos enter que us vam fer).
L’exposició s’ha inaugurat aquest dijous i romandrà oberta fins el proper diumenge 12 de juny a la Llotja del Tint.
Us hi esperem