Els parlamentaris verds es reuneixen amb moltes propostes mediambientals

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Aquest passat divendres 6 de novembre, es va celebrar a la Biblioteca de l’institut la primera trobada del curs 2015-16 dels parlamentaris verds dins del programa d’Escoles Verdes. En una reunió farcida de punts a tractar, els representants de cada grup-classe d’ESO del Brugulat, van establir el que seran les línies d’actuació mestres mediambientals per aquest any. La jornada, a més, es va completar amb l’actuació de condicionar cinc centres de reciclatge dels que tenim repartits per tot el centre, col·locant rètols de metacrilat sobre els nous contenidors que estrenem aquest any a l’institut, d’aquesta forma ara queda ben diferenciada la separació de residus en paper, plàstic i rebuig.
Des de la coordinació d’Escoles Verdes, desitgem que a partir d’ara tothom se sumi a reciclar tots els residus generats i fer així del Brugulat un espai més net en benefici de tots. També volem agrair el compromís i la feina realitzada pels parlamentaris verds, sense ells ni elles, això no seria possible.