Els escènics visiten Barcelona

Aquest divendres 14 de desembre els alumnes del batxillerat escènic vam anar a Barcelona per realitzar diferents activitats musicals. Primer vam anar a l’Auditori de Barcelona on vam poder sentir l’assaig de l’OBC dirigida pel seu director titular, Kazuchi Ono. Va dirigir una peça nova del compostitor valencià Rodríguez Valenzuela i també vam poder sentir un petit fragment de la desena Simfonia de Xostakovich.
Tot seguit vam visitar el Museu de la Música on vam fer una visita guiada i on vam poder improvisar un petit repertori en una sala on hi ha instruments a disposició dels visitants del museu. Abans de marxar, uns quants alumnes van tenir l’oportunitat de visitar l’ESMUC, ja que l’Escola de Superior de Música de Catalunya és una de les sortides per als nostres alumnes d’aquesta modalitat de batxillerat.