Els alumnes del PIP presenten “L’hivernacle de fusta” a la 3a Fira de Microprojectes dels PFI

Els alumnes del PIP participaran el proper 20 desembre a la 3a Fira de Microprojectes dels PFI. Serà una trobada online en què cada institut haurà de presentar el seu projecte davant la resta dels alumnes. Disposarem de 8 minuts per explicar tot el procés de construcció de l’hivernacle de fusta.
Un hivernacle construït amb un entramat lleuger que permetrà realitzar les pràctiques de reproducció vegetal. Un hivernacle construït amb fusta 100 % reciclada provinent de palets, tancaments amb plàstic reciclat d’antics hivernacles i làmines de metacrilat d’una antiga exposició.
Per fer l’estructura s’ha utilitzat fusta recuperada de les obres d’ampliació del centre. Els tancaments s’han realitzat amb planxes de policarbonat i plàstic d’hivernacle.