Els alumnes del PIP participen en el programa Àlbums rapejats

Els alumnes del PIP han participat en un projecte (prova pilot) que ofereix el servei de Biblioteques de la Diputació de Girona.
L’objectiu és apropar lectors als àlbums il·lustrats mitjançant la tècnica del rap.
Durant 4 sessions (1 dia a la setmana) vam anar a la biblioteca de Banyoles i ens van ensenyar diferents àlbums il·lustrats de temàtica diversa: migracions, igualtat de gènere, guerres, etc. (àlbums de qualitat contrastada).
Posteriorment, un formador («raper i grafitista») els va ensenyar les tècniques bàsiques del rap (la mètrica, el ritme, el text, la lírica, la melodia, etc.).
Cada alumne va crear les seves pròpies cançons rapejades que estaven vinculades als àlbums il·lustrats que havien triat i llegit a l’inici.
El resultat final va ser molt positiu i van sortir idees dures, reals i de qualitat.
Adjuntem l’enllaç del vídeo que vam fer i que resumeix tot el projecte.