Els alumnes del CFGS de Disseny i Moblament participen d’un marketplace d’interiorisme

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
També dins la Setmana de la Fusta de Catalunya alumnes del GS de Disseny i moblament es varen desplaçar fins al CCIB (Centre de Convencions Internacionals de Barcelona) on s’ha desenvolupat Interí-Hotel, un Marketplace d’Interiorisme d’hotels únic a Espanya.
Hi han exposat més d’un centenar proveïdors, que cobreixen totes les necessitats que es poden presentar en el moment d’equipar, decorar o reformar un equipament hoteler. Varen poder conèixer de primera mà les noves tendències en decoració, interiorisme, i noves tecnologies aplicades al sector hoteler i residencial de luxe; durant la visita es va dur a terme un networking per facilitar el contacte entre proveïdors, professionals i clients finals.