Els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques actuen amb en Joan Dausà

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat divendres dia 16 d’octubre els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques varen poder compartir escenari amb en Joan Dausà a l’actuació que va fer a l’Auditori de l’Ateneu de Banyoles acompanyat de la violoncel·lista Núria Maynou. L’experiència va ser altament positiva per aquests alumnes, ja que varen poder participar a les proves de so del cantant català i després varen tenir la gran oportunitat de cantar amb ell dues cançons ” El veurem junts” i ” Reis del món”. Va ser especial i entranyable. Li agraïm moltíssim a en Joan Dausà totes les facilitats donades així com el seu tracte proper amb nosaltres. Els alumnes varen poder experimentar de primera mà què vol dir treballar amb músics professionals.
playbtn Gaudeix les cançons interpretades pels nostres alumnes amb en Joan Dausà