Els alumnes de 2n del CFGM d’electromecànica visiten l’empresa Mecanitzats Privat

El passat dimarts 13 d’octubre de 2015 els alumnes de 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Electromecànica junt amb el professor que dóna CNC (Control Numèric) i un altre professor acompanyant, van fer una visita a l’empresa Mecanitzats Privat. Aquesta empresa està ubicada al polígon industrial Pont Xetmar de Cornellà de Terri. La sortida, que es va fer en bicicleta, va ser un tot un èxit. Els germans Privat ens van ensenyar l’empresa i com col·locar les eines a 0, així com a centrar la peça per poder ser mecanitzada.