Els alumnes de 1r d’ESO il·lustrem la vida a l’antiga Roma

Els alumnes de 1r d’ESO del Brugulat tornem a posar llum i  color a la història. En una activitat conjunta entre les matèries de Socials i Visual i Plàstica seguim convertint els nostres coneixements en imatges.

En aquesta ocasió, ens hem acostat a la civilització romana i hem realitzat dibuixos de la història de Roma, des de la seva fundació fins al final de l’Imperi. També hem il·lustrat amb diferents tipus de plans l’economia, la societat i l’art de l’antiga Roma.
Ens fa molta il·lusió compartir de nou amb vosaltres un  recull d’aquestes il·lustracions perquè en pugueu gaudir tant com ho hem fet nosaltres.