Els alumnes d’Arts escèniques reben un taller d’interpretació a càrrec de l’actor Sergio Adillo

La setmana passada ens va visitar l’actor Sergio Adillo i els alumnes d’Arts escèniques de 2n de Batxillerat van tenir l’oportunitat de fer un taller d’interpretació amb ell. Després de fer un escalfament amb diferents dinàmiques de treball corporal, en Sergio Adillo va dirigir els nostres alumnes en un fragment de “Romeu i Julieta” de William Shakespeare.
A partir d’un petit text, vam poder experimentar l’expressió de diferents sentiments i la reacció dels actors en funció de diversos registres. Vam fer un treball per parelles per practicar la interpel·lació i la resposta en un diàleg amorós entre dos personatges.
Gràcies Sergio!! El taller ha estat molt profitós!