Els alumnes de 2n d’ESO visiten Banyoles Medieval

Els dies 21 (C i D) i 24 de novembre (A i B) els alumnes de segon d’ESO van fer una visita per conèixer la Banyoles medieval. La sortida, organitzada pel departament de socials, serveix per complementar el temari que estudiem aquest curs. Amb una monitora cada grup classe va poder tenir una explicació dels diversos punts que vam recórrer: el Monestir de Sant Esteve, el Carrer Nou, l’església de Santa Maria dels Turers, el Carrer de la Paraireia, la Plaça de la Font, la Pia Almoina, la muralla, la Llotja del Tint, la Plaça Major, el Carrer Major, el Carrer Escrivanies i el Carrer de Sant Pere.