El Rotary Club Banyoles reconeix l’alumnat de cicles formatius del Brugulat

Aquest dilluns passat, el Rotary Club Banyoles ha fet entrega d’un reconeixement a 5 alumnes que han acabat un dels cicles formatius de grau mitjà que s’imparteixen al Brugulat assumint el cost de la matrícula del curs vinent, amb la qual cosa reconeix el mèrit d’aquells alumnes que han destacat pel seu esforç i els ajuda a seguir formant-se. Aquesta iniciativa forma part del projecte del Rotary “Forma’t professionalment” que s’ha anat desenvolupant al llarg del curs i que ha permès que l’alumnat dels cicles formatius conegués de prop el teixit empresarial de la comarca.

El Rotary Club Banyoles ha iniciat aquest any un acord de col·laboració amb l’Institut Josep Brugulat amb la finalitat de donar suport a la formació i a l’orientació professional del jovent. Dintre del projecte “Forma’t professionalment”, l’alumnat dels cicles formatius de grau mitjà del Brugulat ha gaudit al llarg de tot el curs acadèmic de visites programades a empreses del seu sector professional, així com una xerrada amb empresaris de la comarca estrenyent així els lligams entre el món laboral i la formació acadèmica.
El projecte, que tindrà continuïtat l’any vinent, conclou amb el reconeixement per part del Rotary als alumnes Aina Casasaltas, Sulayman Jawara, David hernández, Mahamadou Lamin i Núria Quintana que gaudiran de la matrícula pagada per a l’any vinent dels estudis de CFGS en Administració i Finances, el CFGS en Mecatrònica Industrial i el CFGM en Fusteria i Moblament respectivament.