Dues xerrades molt interessants per a l’alumnat de 3r d’ESO

La setmana passada dues entitats van oferir unes xerrades informatives a l’alumnat de 3r per tal d’orientar-los en el Servei Comunitari.
La Fundació Estany és una entitat que treballa per a les persones amb discapacitat intel·lectual a fi que puguin viure en llibertat i igualtat d’oportunitats dins la societat. La Isabel va explicar al nostre alumnat les diferents propostes que ens ofereix l’entitat dins el projecte de Servei Comunitari: Llar residència “El sopluig”, servei d’oci i temps lliure o grup d’autogestors.
En segon lloc, vam rebre la visita d’en Marc Fàbregas, president de l’Agrupació de Defensa Forestal (ADF). Aquesta entitat està formada per propietaris forestals i els ajuntaments dels municipis i té com a finalitat principal, la preservació i la lluita contra els incendis forestals. Els alumnes que ho desitgin hi participaran com a ajudants dels voluntaris a mantenir els boscos nets, a fer el control dels ruscs de l’abella asiàtica, etc.