“Cybercrime talk” per iniciar la Setmana de l’FP”

Durant aquesta última setmana d’abril i primera de maig, els alumnes de cicles formatius celebren ‘La Setmana de l’FP’.
Avui dilluns 29 d’abril, un centenar d’alumnes de totes les branques dels cicles formatius de l’institut han participat a la xerrada sobre “Cybercrime” duta a terme per Steven Kemp, ponent de Criminologia de la Universitat de Girona.
Durant la seva xerrada, Steven Kemp ha explicat als alumnes diferents tipus de crims digitals als quals estem exposats durant el nostre dia a dia, com detectar-los i què podem fer per tal de minimitzar els riscos als quals estem exposats quan naveguem per internet des de qualsevol dispositiu.
Ens ha explicat estafes com ara “ddos”, “spoofing”, “vishing” i “phishing”, com detectar si ens han hackejat el compte de correu electrònic, com veure quina informació hi ha online sobre cada un de nosaltres, la importància de tenir diferents contrasenyes per cada lloc…
Hem de recordar que tot el que pengem a internet, es queda a internet (encara que nosaltres ho esborrem).
Thank you Steven! Everything was very interesting!