Concert virtual de Batxillerat

Aquest curs, a causa de la incertesa per la situació, hem acabat prenent la decisió d’oferir un concert virtual. Hem enregistrat les diferents cançons del nostre repertori i ho hem penjat al nostre web. Així doncs, us convidem a veure i a escoltar amb atenció la feina que aquests nois i noies han realitzat durant el curs. S’aixeca el teló!
Des dels inicis del Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa, ara fa ja nou anys, cada any havíem ofert el nostre concert tan esperat per mostrar tota la feina feta durant el curs.
Aquest concert el dúiem a terme  a l’Auditori de l’Ateneu amb llum i so portats per bons professionals i era un moment molt esperat i màgic per a tots nosaltres. Ja el curs passat ens vam quedar a les portes de poder-lo estrenar, ja que una setmana abans del concert ens van confinar. Aquest curs, a causa de la incertesa per la situació i per la manca d’un espai digne per poder-lo  dur a terme hem acabat prenent la decisió d’oferir un concert virtual. Hem enregistrat les diferents cançons del nostre repertori i ho hem penjat al nostre web, com ho hauríem fet en cas d’haver d’haver pogut realitzar el concert.
Així doncs, us convidem a veure i a escoltar amb atenció la feina d’aquests nois i noies que han treballat  de valent tot el curs per poder-vos oferir aquesta mostra. S’aixeca el teló!
Fes clic aquí per anar al concert virtual penjat a la web del Batxillerat Escènic
Fes clic aquí per anar a la llista de reproducció del youtube