Aquesta setmana l’alumnat dels cicles formatius de grau mitjà de l’INS Josep Brugulat ha gaudit d’una xerrada a càrrec de l’empresa de recursos humans, formació i coaching amb les Persones. La trobada, centrada en l’autoconeixement professional, valors emprenedors i la recerca de feina i en els processos de selecció, ha estat molt interessant pel que fa a l’orientació professional del nostre alumnat. Aquesta activitat ha estat programada dintre dels mòduls professionals transversals de FOL i EIE.
La xerrada a càrrec de l’Agustí i l’Oihane s’ha centrat a remarcar els perfils emprenedors, així com dissenyar un bon currículum professional, a enumerar alguns dels tips per afrontar una entrevista laboral amb garanties, així com a donar eines per redactar un bon perfil professional a la xarxa social del Linkedin i a citar alguns dels recursos per a la recerca de feina.
Moltes gràcies, Agustí i Oianhe, per visitar el nostre institut i per aconsellar el nostre alumnat dels cicles formatius en l’emprenedoria, la recerca de feina i en els processos de selecció. Moltes gràcies a Amb les persones pel suport en la formació professional de l’alumnat de l’INS Josep Brugulat.