Commemoració del 25N

En motiu del 25N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, hem construït de manera col·laborativa dos espais per poder exposar el treball de reflexió que s’ha dut a terme a les tutories per identificar violències que tenim normalitzades i arrelades a la nostra societat.
Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han “estès” comportaments, rols i violències (visibles, invisibles, implícites o explícites) que han viscut o han sentit, i en volen “fer net”.
I els alumnes de 1r i 2n han dibuixat frases i paraules que ens conviden a reflexionar sobre què podem fer entre tots per tal d’eliminar aquests comportaments i construir una societat lliure de violències.
Per un Brugulat lliure de violències masclistes!
Comissió de coeducació