Ànima de poetes

Durant aquests dies de confinament, les aules estan buides i els passadissos, silenciosos, però, afortunadament, l’activitat no s’atura. Ordinadors, mòbils i tauletes treuen fum i, potser per la falta d’activitat física, l’activitat creativa i intel·lectual es dispara.
Una bona mostra d’això són les creacions poètiques que han elaborat uns quants alumnes de 4t d’ESO dins la matèria de llegua catalana. L’estil, la temàtica i la forma podien ser completament lliures. Podeu llegir-ne alguns dels més encertats i descobrireu l’ànima de poetes que s’amaga rere cada un d’ells.
Llegint poesia aprenem a entendre i a comunicar allò que un altre ha volgut expressar. Els alumnes de 4t havien també de seleccionar un poema dins d’un recull extens i enregistrar un vídeo recitant aquest mateix poema. No és tan senzill com sembla. Aquí en podeu veure una breu selecció.
La poesia existeix, dins i fora  de nosaltres mateixos, cal saber-la veure i fer-la veure als altres. Gaudiu d’aquestes mostres!
Aina Zurita Arnau Funtané Laura Subirana Mariona Ros Pol Ginabreda Violeta Homs
Marcel·lí Corominas Nora Calderón Paula Coll Laura Pagès Marta Daranas