Alumnes del Brugulat assisteixen a la 1a sessió del Projecte Impuls

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
L’alumnat de 1r de batxillerat i de 2ns cursos de cicles formatius de grau mitjà del nostre centre han participat el divendres 11 de març en la primera sessió del projecte Impuls, promogut pel Servei d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles.
En aquesta primera sessió, INNY, una organització formada per joves, ha compartit amb els joves dels instituts els seus projectes de vida, singulars i emprenedors a partir dels quals s’han tractat temàtiques vinculades al talent, l’èxit personal i professional i la superació.