Alumnes de batxillerat i de 4t d’ESO participen al concurs matemàtic «Problemes a l’Esprint»

Aquest dimecres alguns alumnes de batxillerat del nostre centre: Iona Ayter, Laila Fahchouch, Sergi Font, Marc Güell, Laura Llandrich, Ferran Plana, Júlia Shu-Yan, Andreu Vila i Lluc Vila i els de 4t d’ESO: Clàudia Bosch, Núria Daraban, Dani Figueras, Grau Serramitjana i Carla Xargayó han participat al concurs matemàtic Problemes a l’Esprint per equips de batxillerat que s’organitza anualment. En total hi han participat setanta-un equips de seixanta-dos centres diferents.
Tot i que el concurs està adreçat a alumnes de batxillerat, hi han participat també uns quants alumnes de 4t d’ESO ja que als alumnes de 2n de batxillerat els coincidia amb alguns exàmens. Per aquest motiu, valorem molt positivament l’esforç realitzat pels alumnes que han resolt tots els problemes, a més de dos dels tres de “propina”. Han gaudit d’una estona de treball intens en equip per superar les dificultats de la prova.
Enhorabona nois i noies!