Alumnes de 1r i 2n de batxillerat participen a l’esprint de matemàtiques

Aquest dimecres 6 de febrer, un grup de tretze alumnes de 1r i 2n de batxillerat vam participar a l’Esprint de Matemàtiques, una activitat que consisteix en treballar en equip per resoldre una sèrie de problemes tan ràpid com sigui possible. Aquesta convocatòria va comptar amb 54 equips catalans i valencians i el nostre institut va quedar en quarta posició gràcies a la resolució de nou problemes en 50 minuts i tres encerts en els reptes de propina. Val a dir que durant la prova ens vam ajudar els uns als altres i tots vam gaudir d’aquesta experiència.