Acte de lliurament dels diplomes DELF scolaire 2017

El passat dimecres 7 de febrer es va celebrar l’acte de reconeixement als alumnes que van obtenir el certificat DELF en la convocatòria del 2017. Va tenir lloc a L’Espai La Pineda de St. Gregori.
Aquest diploma certifica internacionalment el nivell de competència en llengua francesa. Tots els nostres alumnes presentats van assolir el nivell B1.
La Cònsul francesa, Mme. Elisabeth Serra-Cauchetiez, la Directora de l’Alliance Française de Girona, Mme. Rose-Marie Boronat i el Director dels SSTT d’Ensenyament a Girona, el Sr. Josep Polanco, van fer entrega dels diplomes i felicitar als alumnes acreditats.
Des d’aquí donem també l’enhorabona als nostres alumnes i estem segurs que aquest reconeixement els obrirà moltes portes en el seu futur.