Acte de comiat de 4t d’ESO

Divendres 20 de juny de 2020: Avui ha estat un dia estrany però també, especial. Estrany perquè aquesta no és la millor manera de fer un comiat de 4t d’ESO, però especial perquè malgrat tot el que hem passat aquests últims mesos, tenim una nova promoció d’alumnes que ha finalitzat l’etapa i que s’han graduat i això sempre és motiu de felicitacions, alegria i també segurament de nostàlgia, sobretot per aquells que deixen l’institut.

Els tutors i tutores i alumnes de 4t d’ESO ens hem retrobat de manera presencial a les aules de l’institut per poder acomiadar el curs i per fer un petit acte de graduació. Els alumnes han rebut una orla i una llibreta de record del seu pas per l’ESO. Durant l’estona que hem estat junts, a més, els hem mostrat un padlet amb les dedicatòries i els comiats que els han fet tots els professors que han tingut durant aquest curs i hem projectat alguns vídeos de fotos i cançons realitzats pels mateixos alumnes.
Ara ja només ens queda desitjar-los molta sort a tots i que siguin molt feliços!