Viatge batxillerat 2018/19

4t dia de viatge de l’alumnat de 1r de batxillerat

Avui hem anat fins la Pinta del Viento a la badia de la Concha a Donosti per veure el conjunt d’escultures d’Eduardo Chilida.

3r dia de viatge de l’alumnat de 1r de batxillerat

Avui hem visitat la Casa de Juntes de Guernika i ja a Bilbao el museu del Guggenheim

2n dia de viatge de l’alumnat de 1r de batxillerat

Avui hem visitat el jaciment arqueològic d’Atapuerca encara a la província de Burgos (Castella Lleó, Espanya)

1r dia de viatge de l’alumnat de 1r de batxillerat

Avui l’alumnat de 1r de batxillerat ha començat el seu viatge. El primer dia ha estat majoritàriament al bus, però han pogut visitar Saragossa i Burgos, on faran nit. Demà visitaran Atapuerca i aniran direcció a Bilbao.