Els alumnes de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat Escènic van al teatre

IMG_6723
Aquest divendres, 4 de desembre, els alumnes de 3r ESO i de 1r Batxillerat Escènic van anar a La Factoria d’Arts Escèniques de Banyoles per veure Et Planto, la tercera producció de la companyia teatral banyolina El Vol del Pollastre, dirigida per Clàudia Cedó.
Una peça teatral que parla de la relació de parella de la Júlia i en Miquel i que tracta temes tan diversos com l’estabilitat emocional, la monotonia o la rutina, en contraposició amb la improvisació, la il·lusió, les ganes de fer cada dia coses noves i diferents… La ruptura submergirà els dos protagonistes en un univers laberíntic de llocs comuns i déjà-vu i en Miquel farà mans i mànigues per tornar a aconseguir la Júlia, fins i tot canviant completament la seva manera de ser.
Una comèdia que va aconseguir que els alumnes es posessin en la pell dels personatges i compartissin amb ells emocions, riallers i tristeses.