Els alumnes de 2n de Batxillerat participen en una jornada filosòfica a la UDG

image_opt

Programa de la jornada de filosofia

El proper divendres 11 de desembre els alumnes de segon de batxillerat del Brugulat participaran en una jornada de filosofia a la facultat de lletres de la Universitat de Girona, junt amb els alumnes d’onze centres més de les comarques gironines. Aquest esdeveniment gira al voltant del tema Imatge, veritat i poder i es faran debats, conferències i activitats complementàries. Aquesta jornada filosòfica és una oportunitat pels alumnes de reflexionar sobre un tema que té a veure amb la societat actual, d’expressar les seves opinions i d’entrar en contacte amb la universitat, pel lloc on es desenvolupa i per l’assistència a la conferència d’un professor universitari de filosofia.